avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 729 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Telefon nereturnat din garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Telefon nereturnat din garantie

Buna ziua. In data de 23 ianuarie am dus telefonul la una dintre reprezentantele unei companii de telefonie mobila (un telefon de aproape ultima generatie), pentru ca avea mici probleme: o mizerie intrata la camera, cativa pixeli defecti si ceva probleme de soft. In mod normal, in 7 februarie se implineau 15 zile, cat scrie pe bonul de garantie ca e perioada maxima de reparatie. Am mers la ei in 8 februarie si vanzatorul mi-a spus ca telefonul nu s-a intors, ca au fost probleme cu firma de curierat etc (pe scurt, scuzele de rigoare si tot felul de minciuni - se cam balbaia). Ma puteti ajuta va rog, spunandu-mi ce optiuni am la dispozitie?

Daca pe saptamana viitoare nu imi returneaza telefonul reparat, pot cere inlocuirea lui sau returnarea banilor? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: AdrianBog , utilizator 22:38, 9 Februarie 2013
Initial asteptati termenul solicitat pentru ca,intradevar este necesar un timp faptic necesar atat pentru reparat cat si pentru corespondenta colet
Daca in termenul mentionat nu se solutioneaza in baza documentului justificativ puteti sesiza oficial ANPC local
Buna seara,

Conform Legii nr. 449/2003, actualizata la data de 27/12/2008
[ link extern ]

Art. 11. - (4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoştinţă vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.



Prin urmare dvs sunteti indreptatit sa cereti inlocuirea produsului defect cu unul nou.
Daca cei de la service/magazin nu sunt de acord cu acest lucru, va puteti adresa ANPC-ului.
In link-ul de mai jos aveti informatii privind depunerea unei reclamatii.
[ link extern ]

Succes!

Adrian B.
Ultima modificare: Sâmbătă, 9 Februarie 2013
AdrianBog, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva ... Astept20 Astept20 Buna ziua! Ajutati-ma si pe mine cu un temei legal pentru a rezolva urmatoarea situatie. Am trimis in service un telefon aflat in perioada de garantie de 2 ... (vezi toată discuția)
Telefon in garantie defect reparat de 6 ori se refuza inlocuirea fanboss fanboss Problema mea a inceput cu data de 13.08.2012 cand am constatat ca telefonul nu mai fuctiona normal defectul consta tasta zero a toushcreenului nu mai ... (vezi toată discuția)
Probleme garantie Nascimento Nascimento Buna ziua... am intampinat niste probleme si sper sa ma puteti ajuta. Totul a inceput in data de 07.07.2016.(Luna iulie). Am intampinat niste probleme cu un ... (vezi toată discuția)